NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
MOJE KONTO OKAIDI:
-
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?
Aby założyć konto należy kliknąć w ikonkę „konto” na górze menu. W rubryce „Utwórz konto” można założyć konto na podstawie swojego adresu e-mail lub numeru karty lojalnościowej. Numer karty lojalnościowej znajduje się na odwrocie karty lojalnościowej lub na paragonie. W przypadku problemów z połączeniem się za pomocą karty lojalnościowej, można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. -
JAK ZMIENIĆ MÓJ E-MAIL?
Aby zmienić adres e-mail należy skontaktować się z działem obsługi klienta poprzez formularz dostępny tutaj. -
JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO MOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Aby poznać naszą politykę dotyczącą danych osobowych, można przejrzeć rubrykę “Dane osobowe”. -
JAK ZARZĄDZAĆ MOIMI SUBSKRYPCJAMI I JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ DOTYCZĄCĄ PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO I KOMERCYJNYCH NEWSLETTERÓW?
- Subskrypcja
Newsletter komercyjny:
Aby otrzymywać newslettery dotyczące naszych marek: Okaidi-Obaibi, należy wpisać w formularzu swój adres e-mail i/lub numer telefonu - w sklepie lub na stronie internetowej, logując się na swoje konto (sekcja „Twój newsletter & SMS”). Zaznacz „tak” przy odpowiednich polach. Bez podania tych danych kontaktowych nie jest możliwe otrzymywanie informacji o ofertach i akcjach handlowych.
Newsletter Programu Lojalnościowego:
Należy wpisać w formularzu swój adres e-mail i/lub numer telefonu komórkowego - w sklepie lub na stronie internetowej, logując się na swoje konto (sekcja „Twój newsletter & SMS”). Bez podania tych danych kontaktowych nie jest możliwe otrzymywanie informacji o benefitach związanych z kartą stałego klienta.
- Anulowanie subskrypcji
Newsletter komercyjny:
Rezygnacji z subskrypcji można dokonać na stronie internetowej. Logując się na swoje konto, w sekcji „Twój newsletter i SMS” należy zaznaczyć „nie” w odpowiednich polach.
Newsletter Programu Lojalnościowego:
Logując się na swoje konto, w sekcji „Twój newsletter i SMS” należy zaznaczyć „nie” w odpowiednich polach. -
W SPRAWIE WSZYSTKICH INNYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących programu lojalnościowego należy przejść do sekcji „Skontaktuj się z nami”, uzupełnić wymagane informacje, wybrać temat „program lojalnościowy”, a następnie interesujące nas zagadnienie. Twoje pytanie zostanie wysłane do działu obsługi klienta, który możliwie pilnie szczegółowo na nie odpowie.
MOJE ZAMÓWIENIE:
-
JAK ZAMÓWIĆ PRODUKTY NA STRONIE OKAIDI.PL ?
Aby złożyć zamówienie konieczne jest posiadanie konta klienta na naszej stronie internetowej. Po zalogowaniu się na nie, produkty można dodawać do koszyka, klikając pole „Dodaj do koszyka”. Wybrane produkty są następnie wyświetlane w zakładce „Koszyk”.
W swoim koszyku można sprawdzić szczegóły zamówienia (produkty, ilości, cenę, rozmiar, kolor). -
JAK UŻYWAĆ KODU PROMOCYJNEGO NA MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeżeli posiadasz kod promocyjny, należy będąc w koszyku zaznaczyć pole „Mam kod promocyjny” i wpisać go przed zatwierdzeniem koszyka. -
CO ZROBIĆ W PRZYPADKU UZUPEŁNIENIA KOSZYKA PRZED ZALOGOWANIEM SIĘNA KONTO KLIENTA?
Jeśli wcześniej się nie zalogowałeś - zostaniesz o to poproszony podczas weryfikacji koszyka. -
JAK ANULOWAĆ LUB ZMODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Po zatwierdzeniu i opłaceniu zamówienia, nie można go już anulować. -
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ MOŻLIWE?
Na naszej stronie akceptujemy kilka metod płatności:- płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard)
- płatność przez Paypal,
- płatność przez P24
- płatność kartą podarunkową Okaïdi
- płatność bonami programu lojalnościowego Okaïdi
DOSTAWA MOJEGO ZAMÓWIENIA:
-
JAKIE SPOSOBY DOSTAWY SĄ MOŻLIWE?²
- Do domu przez UPS: za 19,99 PLN w ciągu w ciągu 1 dnia roboczego od momentu przygotowania przesyłki (Gratis od 249 PLN)
- Do punktu odbioru UPS: za 19,99 PLN w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu przygotowania przesyłki (Gratis od 249 PLN)
- Dostawa do paczkomatu INPOST : 9,99 PLN w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu przygotowania przesyłki (Gratis od 249 PLN)
- Dostawa kurierem INPOST: 9,99 PLN w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu przygotowania przesyłki (Gratis od 249 PLN)
-
WYBRAŁAM/WYBRAŁEM DOSTAWĘ DO SKLEPU. JAK OTRZYMAM INFORMACJĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE JEST JUŻ GOTOWE I JAK MOGĘ JE ODEBRAĆ?
Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, zostaniesz automatycznie powiadomiony e-mailem. Twoja paczka będzie czekać na Ciebie w sklepie przez miesiąc. -
ZŁOŻYŁAM/ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE. JAK ŚLEDZIĆ DOSTAWĘ?
Zaloguj się na swoje konto klienta w naszej witrynie, a następnie przejdź do sekcji „Twoje zamówienia”. Po kliknięciu danego zamówienia zobaczysz szczegóły zamówienia oraz przycisk „Śledź przesyłkę”. Możliwość śledzenia przesyłki będziesz mieć również w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki Twojego zamówienia.
ZWROT / WYMIANA MOJEGO ZAMÓWIENIA:
-
CHCĘ WYMIENIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?
Wymiany zakupów możliwa jest w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia (po okazaniu faktury):
- Bezpośrednio w salonie Okaïdi-Obaïbi: jeśli nowy wybrany artykuł jest droższy od pierwotnie wybranego, możesz uregulować różnicę za pomocą dowolnego środka płatniczego akceptowanego w Twoim sklepie Okaïdi. Wymiana jest możliwa tylko po zwrocie do sklepu. -
CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?
Zwrot zakupów możliwy jest w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia::
- bezpośrednio w salonie Okaïdi-Obaïbi: Wystarczy przynieść fakturę elektroniczną, która jest dostępna na koncie klienta na stronie internetowej.
Sklep przyjmie zwrot i zwróci kwotę wskazaną na fakturze (z uwzględnieniem wszelkich rabatów).
Zwrot kosztów pojawi się na koncie przypisanym do środka płatniczego użytego do opłacenia zamówienia. Zwrot pojawi się na koncie w ciągu 4-5 dni roboczych (uwzględniając ewentualne opóźnienia międzybankowe). W przypadku płatności kartą podarunkową i/lub bonem lojalnościowym, zwrot kosztów może nastąpić wyłącznie poprzez wydanie nowej karty podarunkowej i/lub bonu lojalnościowego przez nasz dział obsługi klienta w okresie od 7 do 10 dni.
- Zwrotu kurierem odbywa się na koszt nadawcy: Po otrzymaniu zwracanego towaru lub dowodu nadania zwracanego towaru, zwrot kosztów odbędzie się na konto bankowe lub PayPal użyte do początkowej płatności za zamówienie. W przypadku płatności kartą podarunkową lub bonem lojalnościowym, zwrotu kosztów można dokonać wyłącznie poprzez wydanie nowej karty podarunkowej lub nowego bonu lojalnościowego. -
JAK UZYSKAM FAKTURĘ ZA ZAMÓWIENIE?
Zaloguj się na swoje konto klienta. Przejdź do zakładki „Twoje zamówienia” i kliknij odpowiednie zamówienie, aby uzyskać szczegółowe informacje o otrzymanych produktach. W szczegółach zamówienia dostępny jest przycisk „Faktura”.
Twój Program Lojalnościowy
-
JAKIE MARKI NALEŻĄ DO OK+ ?
OK+ to program lojalnościowy, Polsce to marka Okaïdi Obaïbi oraz Oxybul.
Zobacz korzyści programu lojalnościowego klikając tutaj -
JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU OK+ ?
Do programu możesz dołączyć w każdym sklepie Okaidi. Na stronie internetowej dołączenie do programu nastąpi automatyczne po dokonaniu pierwszych zakupów. -
JAKIE SĄ KORZYŚCI Z DOŁĄCZENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO?
- Pula punktów lojalnościowych (skarbonka): Zakupy zrealizowane w sklepie lub na stronie internetowej pozwalają na kumulację punktów na zasadzie 1 wydany PLN = 1 punkt (z wyłączeniem: produktów outlet, kosztów dostawy, zakupów w ramach akcji Idtroc, zakupów opłaconych kartą lub e-kartą upominkową oraz akcji mini-datek). Wykorzystuj zebrane punkty kiedy i jak chcesz, nawet w trakcie wyprzedaży! 100 punktów = 4 PLN.
- Oferta z okazji urodzin dziecka: z okazji urodzin Twojego dziecka otrzymasz ofertę niespodziankę.
- Oferta z okazji narodzin dziecka: Jeśli masz dziecko do 12 miesiąca życia, przysługują Ci podwójne punkty lojalnościowe za zakupy produktów marki Obaibi. Aby skorzystać z tej oferty, na swoim koncie klienta należy wpisać datę urodzenia dziecka. Oferta ta jest ważna przez 12 miesięcy, oraz aktywna 24 godziny po wpisaniu daty urodzenia dziecka.
-
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM PRZYSŁUGUJĄCE MI KORZYŚCI ORAZ SPERSONALIZOWANE OFERTY?
- Wszystkie oferty są wysyłane e-mailem. Sprawdź na swoim koncie klienta, czy wyraziłeś/aś zgodę na otrzymywanie takich informacji.
- Oferta z okazji urodzin dziecka : 45 dni przed urodzinami dziecka otrzymasz od nas e-mail z ofertą niespodzianką.
- Oferta z okazji narodzin dziecka : 24 godziny po otrzymaniu informacji na temat daty urodzin Twojego dziecka, Twoje punkty za zakupy produktów Obaibi dla noworodka zostaną automatycznie podwojone. Oferta będzie ważna przez okres 12 miesięcy.
- Oferta DTROC : uczestnictwo w programie lojalnościowym daje możliwość sprzedaży produktów Okaidi-Obaibi w ramach organizowanej kilka razy w roku akcji IDTROC. Śledź nasze newslettery, by poznać daty kolejnej akcji.
-
JAK KORZYSTAĆ Z OFERT?
- Wszystkie korzyści w ramach programu lojalnościowego OK+ mogą być wykorzystane w sklepach stacjonarnych Okaïdi lub na stronie internetowej www.okaidi.pl.
- Pula punktów lojalnościowych (skarbonka): przy zakupach na stronie internetowej, możesz wykorzystać pulę dostępnych punktów podczas dokonywania płatności. Podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, sprzedawca poinformuje Cię o możliwości wykorzystania punktów. Wykorzystanie punktów nie dotyczy produktów outlet, kosztów dostawy, zakupów w ramach akcji Idtroc, zakupów opłaconych kartą lub e-kartą upominkową oraz akcji mini-datek.
- Oferta z okazji urodzin dziecka: przy zakupach na stronie internetowej, wpisz spersonalizowany kod, który znajduje się w mailu urodzinowym lub po zalogowaniu na Twoim koncie klienta. Oferta nie dotyczy produktów outlet, kosztów dostawy, zakupów w ramach akcji Idtroc, zakupu karty upominkowej oraz akcji mini-datek. Przy zakupach w sklepie stacjonarnym pokaż sprzedawcy e-mail urodzinowy z ofertą i poinformuj o chęci jej realizacji lub zapytaj sprzedawcy, czy czeka na Ciebie niespodzianka urodzinowa.
- Oferta z okazji narodzin dzieck : 24 godziny po otrzymaniu informacji o Twoim dziecku punkty zostaną podwojone automatycznie na wszystkie zakupy produktów Obaibi dla noworodka, na stronie internetowej oraz w sklepach stacjonarnych.
-
Co zrobić, jeśli nie otrzymujesz ofert w ramach programu lojalnościowego ?
Jeśli nie otrzymujesz ofert związanych z programem lojalnościowym, sprawdź na swoim koncie klienta czy wyraziłeś/aś zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail. W razie problemów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. -
W JAKI SPOSÓB PRZYPISAĆ MOJĄ KARTE LOJALNOŚCIOWĄ DO MOJEGO KONTA KLIENTA?
Jeśli dołączyłeś do programu lojalnościowego w sklepie Okaïdi, możesz połączyć Twoją kartę stałego klienta z Twoim kontem klienta na naszej stronie internetowej.
Podczas tworzenia konta na stronie internetowej należy podać numer karty klienta, nazwisko oraz adres e-mail (dane powinny być identyczne jak te podane podczas zakładania karty lojalnościowej w sklepie stacjonarnym). Numer Twojej karty lojalnościowej znajdziesz na paragonie lub w mailach OK+. -
W JAKI SPOSÓB SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW ?
Sumę zgromadzonych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto klienta. Punkty naliczają się 2-3 dni po zakupach w sklepie lub w ciągu 2-3 dni od wysyłki Twojego zamówienia internetowego. Podczas zakupów stacjonarnych, Twoja liczba punktów widoczna jest na dole paragonu.
Saldo punktów możesz również sprawdzić na wirtualnej karcie lojalnościowej na swoim telefonie. Kartę możesz zainstalować za pośrednictwem tej strony. -
JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI PUNKTÓW ?
Twoje punkty są ważne przez okres 24 miesięcy od daty ostatnich zakupów, a ich ważność zostanie wydłuża o 24 miesięcy przy każdych kolejnych zakupach. -
W JAKI SPOSÓB KUMULUJĄ SIĘ PUNKTY?
Jako Uczestnik programu lojalnościowego OK+ otrzymujesz punkty za zakup wszystkich naszych produktów, również podczas wyprzedaży !
Nie dotyczy : zakupów i sprzedaży produktów podczas akcji IDTROC. Punkty nie kumulują się w przypadku płatności kartą podarunkową, ani na skutek opłacania kosztów wysyłki czy przekazania datku.. -
W JAKI SPOSÓB PRZEKAZAĆ PUNKTY NA RZECZ FUNDACJI?
Czy Twoje punkty lojalnościowe wkrótce wygasną? Możesz je przekazać na rzecz Fundacji WE ACT FOR KIDS, bezpośrednio za pośrednictwem swojego konta klienta. Wystarczy, że wybierzesz ilość punktów lojalnościowych oraz akcję, którą chcesz wesprzeć i gotowe! -
W PRZYPADKU PYTAŃ ZWIĄZANYCH Z PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM
Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta
KARTY PODARUNKOWE:
-
JAK UŻYWAĆ KARTY PODARUNKOWEJ?
Kartą podarunkową można zapłacić w sklepie stacjonarnym i na stronie internetowej. Może też być uzupełniona innymi formami płatności.
W sklepie wystarczy okazać przy kasie swoją fizyczną kartę podarunkową lub numer e-karty podarunkowej (19-cyfrowy numer karty oraz 4-cyfrowy kod PIN), otrzymane drogą elektroniczną.
Na naszej stronie internetowej, w momencie płacenia, wystarczy wybrać opcję „KARTA PODARUNKOWA OKAIDI". Następnie należy podać 19-cyfrowy numer karty i 4-cyfrowy PIN (na odwrocie karty zakupionej w sklepie lub w mailu potwierdzającym zakupienie karty na www.okaidi.pl)
Jeśli chcesz zapłacić za swoje zamówienie kilkoma kartami podarunkowymi Okaïdi: po zarejestrowaniu pierwszej karty będziesz mógł dodać drugą w następnym kroku. Akceptujemy maksymalnie 2 karty podarunkowe na zamówienie.
- Jeśli kwota zamówienia jest mniejsza niż całkowita kwota Twoich kart podarunkowych Okaïdi, tylko kwota zamówienia zostanie pobrana z Twoich kart podarunkowych. Pozostałe saldo będzie można wykorzystać na kolejne zakupy.
- Jeśli kwota Twojego zamówienia jest większa niż całkowita kwota Twoich kart podarunkowych Okaïdi, możesz dopłacić dodatkową kwotę kartą bankową, Paypal lub inną kartą podarunkową Okaïdi. -
JAK SPRAWDZIĆ SALDO MOJEJ KARTY PODARUNKOWEJ?
Aby sprawdzić saldo karty podarunkowej, przejdź do sekcji „Karta podarunkowa” na naszej stronie internetowej. W polu „Czy masz już kartę podarunkową?” Musisz podać 19-cyfrowy numer swojej karty oraz 4-cyfrowy kod PIN (na odwrocie karty zakupionej w sklepie lub w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu karty na okaidi.pl), a następnie kliknąć „Zatwierdź”. -
JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI KARTY PODARUNKOWEJ?
Kartę podarunkową możesz wykorzystać przez rok w sklepach Okaïdi w całej Polsce i na www.okaidi.pl - na jednorazowe lub rozłożone w czasie zakupy. -
CO ZROBIĆ JEŚLI KARTA ZOSTAŁA ZGUBIONA, ZNISZCZONA LUB NIE CHCĘ JEJ DŁUŻEJ UŻYWAĆ?
Taka karta niestety nie będzie mogła być użyta ani wymieniona. -
CZYM JEST E-KARTA PODARUNKOWA?
To elektroniczna karta podarunkowa na kwotę od 10 do 500 do wykorzystania wyłącznie na naszej stronie internetowej. Kwotę karty możesz wybrać podczas jej zamawiania na www.okaidi.pl Zobacz więcej klikając na naszej stronie w zakładkę „Karta podarunkowa”. -
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZAKUPIONĄ E-KARTĘ PODARUNKOWĄ?
Karta (19-cyfrowy numer karty oraz 4-cyfrowy kod PIN) zostanie wysłana do Ciebie e-mailem - po zatwierdzeniu Twojego zamówienia karty.
OBSŁUGA KLIENTA:
Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji drogą telefoniczną (numer: 48 225 123 943) lub mailowo poprzez formularz kontaktowy: https://www.okaidi.pl/contactus
Telefoniczny serwis obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku od 09 do 18.