NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

MOJE KONTO OKAIDI:

  • JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?

  • JAK ZMIENIĆ MÓJ E-MAIL?

  • JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO MOICH DANYCH OSOBOWYCH?

  • JAK ZARZĄDZAĆ MOIMI SUBSKRYPCJAMI I JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ DOTYCZĄCĄ PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO I KOMERCYJNYCH NEWSLETTERÓW?

  • W SPRAWIE WSZYSTKICH INNYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

MOJE ZAMÓWIENIE:

  • JAK ZAMÓWIĆ PRODUKTY NA STRONIE OKAIDI.PL ?

  • JAK UŻYWAĆ KODU PROMOCYJNEGO NA MOJE ZAMÓWIENIE?

  • CO ZROBIĆ W PRZYPADKU UZUPEŁNIENIA KOSZYKA PRZED ZALOGOWANIEM SIĘNA KONTO KLIENTA?

  • JAK ANULOWAĆ LUB ZMODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

  • JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ MOŻLIWE?

DOSTAWA MOJEGO ZAMÓWIENIA:

  • JAKIE SPOSOBY DOSTAWY SĄ MOŻLIWE?²

  • WYBRAŁAM/WYBRAŁEM DOSTAWĘ DO SKLEPU. JAK OTRZYMAM INFORMACJĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE JEST JUŻ GOTOWE I JAK MOGĘ JE ODEBRAĆ?

  • ZŁOŻYŁAM/ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE. JAK ŚLEDZIĆ DOSTAWĘ?

ZWROT / WYMIANA MOJEGO ZAMÓWIENIA:

  • CHCĘ WYMIENIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?

  • CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?

  • JAK UZYSKAM FAKTURĘ ZA ZAMÓWIENIE?

Twój Program Lojalnościowy

  • JAKIE MARKI NALEŻĄ DO OK+ ?

  • JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU OK+ ?

  • JAKIE SĄ KORZYŚCI Z DOŁĄCZENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO?

  • W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM PRZYSŁUGUJĄCE MI KORZYŚCI ORAZ SPERSONALIZOWANE OFERTY?

  • JAK KORZYSTAĆ Z OFERT?

  • Co zrobić, jeśli nie otrzymujesz ofert w ramach programu lojalnościowego ?

  • W JAKI SPOSÓB PRZYPISAĆ MOJĄ KARTE LOJALNOŚCIOWĄ DO MOJEGO KONTA KLIENTA?

  • W JAKI SPOSÓB SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW ?

  • JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI PUNKTÓW ?

  • W JAKI SPOSÓB KUMULUJĄ SIĘ PUNKTY?

  • W JAKI SPOSÓB PRZEKAZAĆ PUNKTY NA RZECZ FUNDACJI?

  • W PRZYPADKU PYTAŃ ZWIĄZANYCH Z PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM

KARTY PODARUNKOWE:

  • JAK UŻYWAĆ KARTY PODARUNKOWEJ?

  • JAK SPRAWDZIĆ SALDO MOJEJ KARTY PODARUNKOWEJ?

  • JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI KARTY PODARUNKOWEJ?

  • CO ZROBIĆ JEŚLI KARTA ZOSTAŁA ZGUBIONA, ZNISZCZONA LUB NIE CHCĘ JEJ DŁUŻEJ UŻYWAĆ?

  • CZYM JEST E-KARTA PODARUNKOWA?

  • W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZAKUPIONĄ E-KARTĘ PODARUNKOWĄ?

OBSŁUGA KLIENTA:

Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji drogą telefoniczną (numer: 48 225 123 943) lub mailowo poprzez formularz kontaktowy: https://www.okaidi.pl/contactus
Telefoniczny serwis obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku od 09 do 18.

Jeśli masz jakiekolwiek pytanie związane ze śledzeniem Twojego zamówienia kurierem pod wskazany adres lub do punktu odbioru, kliknij poniżej :
Prévisualiser le site au
Conserver pendant ma navigation

Id Navigation

Store : Language :