NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
MOJE KONTO OKAIDI:
-
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?
-
JAK ZMIENIĆ MÓJ E-MAIL?
-
JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO MOICH DANYCH OSOBOWYCH?
-
JAK ZARZĄDZAĆ MOIMI SUBSKRYPCJAMI I JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ DOTYCZĄCĄ PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO I KOMERCYJNYCH NEWSLETTERÓW?
-
W SPRAWIE WSZYSTKICH INNYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
MOJE ZAMÓWIENIE:
-
JAK ZAMÓWIĆ PRODUKTY NA STRONIE OKAIDI.PL ?
-
JAK UŻYWAĆ KODU PROMOCYJNEGO NA MOJE ZAMÓWIENIE?
-
CO ZROBIĆ W PRZYPADKU UZUPEŁNIENIA KOSZYKA PRZED ZALOGOWANIEM SIĘNA KONTO KLIENTA?
-
JAK ANULOWAĆ LUB ZMODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
-
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ MOŻLIWE?
DOSTAWA MOJEGO ZAMÓWIENIA:
-
JAKIE SPOSOBY DOSTAWY SĄ MOŻLIWE?²
-
WYBRAŁAM/WYBRAŁEM DOSTAWĘ DO SKLEPU. JAK OTRZYMAM INFORMACJĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE JEST JUŻ GOTOWE I JAK MOGĘ JE ODEBRAĆ?
-
ZŁOŻYŁAM/ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE. JAK ŚLEDZIĆ DOSTAWĘ?
ZWROT / WYMIANA MOJEGO ZAMÓWIENIA:
-
CHCĘ WYMIENIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?
-
CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?
-
JAK UZYSKAM FAKTURĘ ZA ZAMÓWIENIE?
Twój Program Lojalnościowy
-
JAKIE MARKI NALEŻĄ DO OK+ ?
-
JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU OK+ ?
-
JAKIE SĄ KORZYŚCI Z DOŁĄCZENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO?
-
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM PRZYSŁUGUJĄCE MI KORZYŚCI ORAZ SPERSONALIZOWANE OFERTY?
-
JAK KORZYSTAĆ Z OFERT?
-
Co zrobić, jeśli nie otrzymujesz ofert w ramach programu lojalnościowego ?
-
W JAKI SPOSÓB PRZYPISAĆ MOJĄ KARTE LOJALNOŚCIOWĄ DO MOJEGO KONTA KLIENTA?
-
W JAKI SPOSÓB SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW ?
-
JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI PUNKTÓW ?
-
W JAKI SPOSÓB KUMULUJĄ SIĘ PUNKTY?
-
W JAKI SPOSÓB PRZEKAZAĆ PUNKTY NA RZECZ FUNDACJI?
-
W PRZYPADKU PYTAŃ ZWIĄZANYCH Z PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM
KARTY PODARUNKOWE:
-
JAK UŻYWAĆ KARTY PODARUNKOWEJ?
-
JAK SPRAWDZIĆ SALDO MOJEJ KARTY PODARUNKOWEJ?
-
JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI KARTY PODARUNKOWEJ?
-
CO ZROBIĆ JEŚLI KARTA ZOSTAŁA ZGUBIONA, ZNISZCZONA LUB NIE CHCĘ JEJ DŁUŻEJ UŻYWAĆ?
-
CZYM JEST E-KARTA PODARUNKOWA?
-
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZAKUPIONĄ E-KARTĘ PODARUNKOWĄ?
OBSŁUGA KLIENTA:
Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji drogą telefoniczną (numer: 48 225 123 943) lub mailowo poprzez formularz kontaktowy: https://www.okaidi.pl/contactus
Telefoniczny serwis obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku od 09 do 18.